alau's FotoPage

By: ahmad sayuti

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[Archive]
Thursday, 5-Jul-2007 16:04 Email | Share | | Bookmark
fenomena alam..

menara condong teluk intan
kl view.. ni shoot kat ulu langat
shoot kat madinah ni... kat belakang rhaudhah..
View all 4 photos...
korang tolong la undi gamba mana paling cantik....


Thursday, 5-Jul-2007 15:50 Email | Share | | Bookmark
segalanya iakan

ikan bawal. sian jai x dpt ikan. masa ni kat tanjung gila
ikan haruan
haruan lagi
View all 6 photos...
[b]korang x cayer ek aku dapat ikan...... ni baru sikit jer. yang besau2 sajer je xnk tunjuk


Wednesday, 27-Jun-2007 13:50 Email | Share | | Bookmark
trip tiruk & fishing kat sg chiling

kat entrance
tengah manggang, lamer gak nak wat api
 
View all 7 photos...
ni la trip reunion kitorg. zaidi yang cadangkan pada mulanya, aku trus je stuju walaupun haritu aku ada hal cket. mula2 byk nak pgi tapi ampeh.x sangka kat selangor ni masih ada sungai yang masih terpelihara lagi.. tapi bengang btul la tak leh mancing kat situ (kalu mncing kena denda 10,000). las2 kitorang mancing kat tempat lain. ikan?... hehe dapat, ha aper gelak2


Sunday, 28-Jan-2007 17:44 Email | Share | | Bookmark
family trip kat a farmosa resort

[img]


Sunday, 22-Oct-2006 12:00 Email | Share | | Bookmark
RAYA 2006

ashraf.. katik macam bapak dia
korang bleh ke wat ketupat macam ni
rumah aku..
View all 6 photos...
raya tahun ni x besla... x dapat duit raya hehe


[Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net